KartoMania mBanku: zwycięzca odjechał sportowym Audi TT

Kolejna odsłona popularnej Loterii KartoMania zakończyła się wręczeniem kluczyków do wartego ponad 100 tys. zł samochodu Audi TT. Podobnie jak w poprzednich  dwóch edycjach, także w tej udział wzięło prawie 100 tys. Klientów mBanku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Loteria trwała od połowy kwietnia do połowy lipca br. Każdą płatność kartą kredytową lub debetową wykonywaną w tym okresie mBank zamieniał na los w loterii. Dodatkowo, jeśli była to płatność zbliżeniowa, uczestnik loterii otrzymywał dwa losy. Każdy los zwiększał szansę na wygraną, a zwycięzca zapłacił swoją kartą 56 razy. 

Główną nagrodą loterii było sportowe Audi TT, jednak w puli całej loterii znalazło się ponad tysiąc nagród wartych łącznie 320 tys. zł. 

Nasi Klienci należą do osób najchętniej płacących kartami, ale takie promocje dodatkowo wzmagają ich aktywność w tym zakresie oraz zachęcają kolejnych Klientów do korzystania z tej prostej metody płacenia za codzienne zakupy– tłumaczy Mateusz Karewicz, odpowiedzialny za organizację loterii.

Warto podkreślić, że wciąż trwa konkurs „Tu byłem w mBanku”, skierowany do osób korzystających z bankowości mobilnej. Aby wziąć w nim udział wystarczy, że Klient chociaż raz zaloguje się na konto za pośrednictwem telefonu komórkowego oraz przyśle zdjęcie lub filmik obrazujący ciekawe miejsce, w którym korzystał z serwisu mBank lajt. 

Dodatkowo, Klienci mBanku  mogą rejestrować się w programie rekomendacyjnym „PolecamBank”, w ramach którego za skuteczne polecenie rachunku w mBanku innej osobie otrzymują 50 zł premii.

mBank jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP