Karty podarunkowe w urodzinowej loterii Saturna

Ruszyła loteria z okazji 19-lecia obecności w Polsce sieci elektromarketów Saturn. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy&Mather, Universal McCann, Golden Submarine i Media Saturn Holding Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W urodzinowej loterii Saturna może wziąć udział każdy, kto w sklepie Saturn, Saturn Connect lub serwisie saturn.pl zrobi zakupy za minimum 500 zł oraz zgłosi to SMS-owo i zachowa dowód zakupu.

Każde wydane 500 zł to jedno zgłoszenie, a do wygrania są karty podarunkowe: 500 o wartości 500 zł, 50 o wartości 1,5 tys. zł i pięć o wartości 15 tys. zł.

Zgłoszenia można nadsyłać do 1 grudnia, a losowanie nagród odbędzie się 9 grudnia.

grafika

Loterię wspierają działania reklamowe w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), radiu (RMF FM, ZET, Trójka, Czwórka, Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie oraz internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, youtube.com, interia.pl).

Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy&Mather, za realizację w internecie odpowiada agencja Golden Submarine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann (telewizja) i dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu