Kataryna i inni blogerzy reklamują Blox.pl

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa Blox.pl. Akcję – z udziałem najpopularniejszych blogów z tej platformy – przygotował dział promocji Gazeta.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Blox.pl jest oparta na wizerunku pięciu najpopularniejszych blogów prowadzonych na tej platformie – mojewypieki.blox.pl, vintagegirl.blox.pl, kataryna.blox.pl, mundialowo.blox.pl i agde.blox.pl – i ich autorów. Poszczególne kreacje przygotowała autorka ostatniego z tych blogów.

grafika

Akcja – zaplanowana do końca listopada – obejmuje outdoor (nośniki AMS), prasę (m.in. „Machina”, „Film”, „Dlaczego”, „Gazeta Wyborcza”, „Metro”), internet (serwisy Gazeta.pl, Spryciarze.pl, Filmweb.pl, Nk.pl, strony z sieci AdTaily), telewizję (4fun.tv i Polsat) oraz kina (sieć Multikino). Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Gazeta.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"