Chmielewska-Walas będzie odpowiedzialna za rozbudowę i rozwój zespołu oraz tworzenie jakościowych i dedykowanych treści dla klientów.
Zadba również o najwyższy standard dostarczanych materiałów poprzez łączenie wykorzystania narzędzi analitycznych z wartościąmerytoryczną i skutecznymi praktykami w obszarze content marketingu.
– W K2 Precise od zawsze stawiamy na wysoką jakość i merytorykę naszych treści. W świecie gdzie „nadprodukcja treści” jest tak powszechna jak telefony oferujące fotowoltaike ma to jeszcze większe znaczenie. Wiedza i bogate doświadczenie Kasi pozwolą nam odpowiedzieć na dynamicznie rosnące potrzeby naszych klientów w zakresie działań content marketingowych – mówi Mateusz Rzetecki, SEO&CM director K2 Precise.Katarzyna Chmielewska-Wals jest związana z branżą content marketingową od ponad 10 lat. Zaczynała w Polska Press Grupie, jako dziennikarka, następnie redaktorka prowadząca w prasie papierowej i serwisach newsowych online. Pracowała również agencjidigitalowej Zenith Performance na stanowisku content managera realizując projekty dla e-commerce z branży beauty, finansowej i fashion. Opracowywała architekturę treści na strony internetowe i strategie content marketingowe.Przez dwa lata była redaktorką naczelną serwisu Wylecz.to, odpowiadając za wartość merytoryczną treści, ale również zwiększanie widoczności w oparciu o strategię SEO. Zarządzała portalami parentingowymi: Mamamazone.pl i Dzidziusiowo.pl. Jestwspółautorką książki „Notatki z rodzicielstwa bliskości” wyd. Harmonia.












