Akcja marketingowa jest prowadzona pod hasłem „Przełącz się na cyfrowe szkła Eyezen”. Reklamy podkreślają, że promowane szkła chronią oczy przed negatywnym oddziaływaniem ekranów cyfrowych.
Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel zostali ogłoszeni ambasadorami marketingowymi Eyezen na początku br.
W ramach współpracy wizerunek Katarzyny Cichopek i Marcina Hakiela jest wykorzystywany w reklamach. Ponadto oboje noszą okulary z promowanymi szkłami.

Jednocześnie firma zaczęła kolejną odsłonę kampanii z udziałem aktorki Danuty Stenki reklamującej progresywne szkła okularowe Varilux. Spot, nawiązujący do stylistyki komiksu, podkreśla, że promowane szkła zapewniają perfekcyjny obraz zarówno z bliska, jak i z daleka. Informuje też o trwającej do końca kwietnia promocji, w ramach której w punktach optyczny, których lista jest na stronie Varilux.pl, dwie pary szkieł tej marki są dostępne w cenie jednej pary.
Danuta Stenka promują szkła Varilux od wiosny ub.r.











