Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w Publicis Groupe

Katarzyna Cycoń - Kościówko i Krzysztof Wus dołączyli do zespołu investment & trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w Publicis Groupe

Krzysztof Wus na stanowisku trading directora będzie kierował teamem odpowiedzialnym za współpracę z agencjami Zenith oraz Spark Foundry w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, investment & trading directora Publicis Groupe. 

Krzysztof Wus pracuje w branży marketingowej od ponad dziesięciu lat. Był związany z agencjami mediowymi MEC i Carat, a przez ostatnie pięć lat Mindshare i GroupM. Odpowiadał za planowanie i strategię TV dla klientów agencji, stojąc na czele specjalistycznej komórki w ramach nowych struktur. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy dla takich firm jak Kompania Piwowarska, Mondelez, Mattel czy TK Maxx.

Katarzyna Cycoń-Kościówko dołącza do zespołu Małgorzaty Bartoszewicz-Świątek, trading director i jako digital trading manager, będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla agencji Starcom.

Katarzyna Cycoń - Kościówko, przez osiemnaście lat była związana z IPG Mediabrands. Zaczynała pracę w agencji mediowej UM, w której odpowiadała za obszar digital dla takich klientów jak między innymi: Polkomtel, Polpharma, Grupa OLX, PLL LOT, Mastercard czy Orkla Care. W 2020 r. dołączyła do zespołu trade, jako digital trading manager.

Zespół investment & trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią ponad 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz - Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programmatikowym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji