Katarzyna Kabiesz, Artur Wójcik, Łukasz Chomyn i Olga Szycht w Teads

Do zespołu globalnej platformy mediowej Teads dołączyli Katarzyna Kabiesz jako research & insight managera CEE, Artur Wójcik jako strategic account director, Łukasz Chomyn jako creative strategist i Olga Szycht jako ad operation manager.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Kabiesz, Artur Wójcik, Łukasz Chomyn i Olga Szycht w Teads
Katarzyna Kabiesz

Katarzyna Kabiesz w ramach struktur globalnych Teads Intelligence zajmuje się strategicznym i operacyjnym zarządzaniem bieżącymi projektami badawczymi i pomiarowymi, realizowanymi dla klientów oraz ich dalszym rozwojem na rosnących rynkach Europy Środowo-Wschodniej oraz w krajach nordyckich. Odpowiada także za rozwijanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi dostawcami badań - zarówno lokalnymi, jak i globalnymi, w tym dostawcami danych na platformach.

Poprzednio przez ponad dwa lata pracowała w zespole data science Publicis Polska, gdzie jako data lead, a następnie business development manager zajmowała się projektami mar-techowymi, danowymi i badawczymi dla kluczowych klientów. Wcześniej była związana m.in. z PKO BP i Orange Polska, zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych, obszarem market & consumer intelligence oraz zarządzaniem marką i komunikacją. W branży marketingowej ma ponad 20 lat doświadczenia.

Artur Wójcik na stanowisku strategic account directora będzie zajmował się rozwijaniem relacji z kluczowymi klientami (JBP i STA) i skalowaniem współpracy w ramach globalnych partnerstw. Przez ostatnie trzy lata był dyrektorem zarządzającym agencji mediowej Euvic Media (wcześniej Clickad Interactive).

Ponadto pracował m.in. jako business strategy director w OMD (nadzorował hub pracujący dla UPC w pięciu krajach z regionu CEE), strategic planning director w MullenLowe MediaHub, szef zespołu pracującego dla Procter&Gamble w Mediacom Warszawa oraz szef zakupu mediów w BZ WBK. Realizował projekty dla takich klientów jak T-Mobile, Danone, GSK, Bahlsen, Unilever, UPC, Suzuki, OBI, Nivea, Showmax i Perfetti van Melle.

grafika

Olga Szycht jako ad operations manager będzie w Teads zajmowała się tworzeniem, optymalizacją i wydajnością kampanii reklamowych.

Przeszła do firmy z agencji Httpool Polska, gdzie przez prawie pięć lat jako client solution manager odpowiadała za rozwój reklamowy Snapchata, Brainly, TikToka i WeTransfer. Współpracowała z największymi domami mediowymi, realizując projekty dla takich klientów jak m.in. PKO BP, McDonald’s, Pepsico, Nestle i Wedel.

grafika

Z kolei Łukasz Chomyn na stanowisku creative strategist będzie zajmował się wsparciem strategiczno-kreatywnym dla kluczowych klientów, in. rekomendacjami w zakresie wykorzystania formatów, dla osiągnięcia optymalnych wyników mediowych w ramach ekosystemu Teads.

W latach 2015-2021 był dyrektorem kreatywnym Grandes Kochonos, odpowiadał tam za obsługę najważniejszych klientów, m.in. marek Kenwood (De'Longhi), Captain Jack (Kompania Piwowarska), Coccolino (Unilever) i Amundsen (Stock Polska). Wcześniej pełni funkcję szefa social media w Publicis, realizował projekty m.in. dla Renault, Michelin i CEDC.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji