Katarzyna Kamińska została wiceprezesem H+K Strategies

Katarzyna Kamińska, która latem ub.r. po 14 latach pracy odeszła z Havas Group Poland wraca do branży public relations. Została wiceprezesem agencji Hill+Knowlton Strategies.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Kamińska została wiceprezesem H+K Strategies
Katarzyna Kamińska

Do zespołu H+K Strategies Katarzyna Kamińska dołączyła z początkiem października. Objęła w agencji nowo utworzone stanowisko executive vice president (wiceprezes). Będzie na nim współzarządzać firmą (z prezesem Grzegorzem Szczepańskim), odpowiadać za wzrost biznesu oraz rozwijać ofertę usług w obszarze komunikacji marketingowej współpracując z H+K Strategies Global Center of Creative Strategy w Londynie.

- W H+K Strategies koncentrujemy się na dostarczaniu klientom usług nieprzeciętnych, wykraczających poza repertuar typowych działań public relations, które w ostatnich latach były poddane agresywnemu procesowi komodytyzacji. Postawiliśmy na zbudowanie doświadczonego zespołu konsultantów, perfekcyjnie zorientowanych w specyfice rynkowej swoich klientów i empatycznie gotowych do podjęcia się najbardziej wymagających wyzwań. Utworzenie stanowiska wiceprezesa w H+K Strategies oznacza przeniesienie tej strategii na poziom kierownictwa firmy, czyli rozbudowę dojrzałego zespołu kierowniczego agencji, który ma być gwarantem wypełniania obietnicy w doświadczeniu pracy z nami - powiedział Grzegorz Szczepański, prezes H+K Strategies.

Katarzyna Kamińska dodaje: - H+K Strategies jest dziś nie tylko jedną z największych agencji public relations globalnie i w Polsce, ale także firmą nieustannie poszukującą innowacji w swojej branży. Cieszy mnie, że w tak dynamicznym środowisku mogę realizować ambicje zawodowe związane z dostarczaniem klientom profesjonalnych usług public relations.

Roczna przerwa

Wcześniej, do lata ub.r. przez czternaście lat Katarzyna Kamińska była prezesem i twórcą agencji Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Sensors) należącej do Havas Group Poland oraz członkiem globalnego kolektywu Havas PR. Przed jej odejściem zarząd Havas Group Poland składał się z trojga partnerów: Doroty Mazur odpowiedzialnej za reklamę, Katarzyny Kamińskiej kierującej zespołem PR i Antoine’a Kolendowskiego rozwijającego dział activation&retail.

Po odejściu Kamińskiej zreorganizowano strukturę zarządczą agencji. W marcu br. zarządzanie agencją Havas PR przejęła Agnieszka Dziedzic. W czerwcu tego roku na jej czele stanęła Alicja Górka-Pruszczak jako jej dyrektor wykonawczy.

Katarzyna Kamińska była związana z Havas od 2003 roku, gdy została prezesem agencji public relations Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw). W maju 2016 roku, po odejściu Michała Olbrychowskiego, została też dyrektor zarządzającą firmy. W latach 2012-2017 łączyła funkcję prezesa agencji ze współzarządzaniem grupą Havas Worldwide w Polsce.

Wcześniej pracowała m.in. w Business Communications Associates SA oraz Grupie Onet. Jest członkiem European Association of Communication Directors, działa także na rzecz Związku Firm Public Relations. Od kilku lat uczestniczy w pracach jury konkursów public relations m.in. Golden Word Awards, Sabre Awards oraz Złote Spinacze. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Przez ostatni rok, po rozstaniu z Havas PR nie była zawodowo związana z żadną firmą.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agencje-pr-zarobki-stawki-od-klientow-wplywy-w-2017-roku-partner-of-promotion-liderem-ranking-top22,7171223224297601a ##

Niezbyt dobry rok

Havas PR ma za sobą słaby pod kątem finansowym rok. W ub.r. jej przychody spadły względem 2016 roku o 6,5 proc.. Spółka wygenerowała tez stratę w wysokości 448 tys. zł, co tłumaczy głównie zakończeniem współpracy z Samsung Electronics Polska.

W tym roku agencja straciła m.in. obsługę Google Polska (na rzecz Monday PR). Wraz z klientem agencję opuściło też kilku pracowników, którzy dla Google w jej szeregach pracowali.

W sierpniu br. kolejny duży klient agencji zdecydował się zakończyć współpracę z Havas PR - IKEA Polska w wyniku rozstrzygniętego przetargu przeniosła obsługę korporacyjną do agencji 2B Up Consulting.

Partner of Promotion najlepiej zarabiającą agencją PR

128,7 mln zł wyniosło w ubiegłym roku wynagrodzenie 17 agencji - najwyższe honoraria (tzw. fee income) na polskim rynku public relations osiągnęła agencja Partner of Promotion, wyprzedzając MSL Group i Walk. W skali roku mocno wzrosły wyniki Hill+Knowlton Strategies, a znaczący spadek zanotowała Solski Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"