Katarzyna Topol od przeszło 17 lat związana była z Grupą TVN, od początku w zespole projektów specjalnych, biorąc udział w jego tworzeniu i rozwoju. W roku 2021 objęła stanowisko sales unit deputy director, a tym samym odpowiedzialność za przychody związane ze sponsoringiem oraz projektami niestandardowymi, w tym zarówno top formatami, eventami jak i dedykowanymi rozwiązaniami branded content.
W Universal Music Polska Katarzyna Topol rozwijać będzie przestrzenie współpracy artystów z markami, z wykorzystaniem ich wizerunku oraz muzyki w kampaniach marketingowych. Ponadto będzie kierować jedynym na rynku Europy środkowowschodniej (CEE) zespołem, w pełni wykorzystującym potencjał marketingu muzycznego, tworząc strategie i rozwiązania 360 stopni zarówno w Polsce jak i krajach, takich jak: Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Grecja, Chorwacja, Serbia i innych w regionie.

Katarzyna Topol będzie raportować bezpośrednio do Macieja Kutaka, CEO Poland & SVP CEE w Universal Music Group.











