Kathryn Hahn reklamuje samochody Chrysler

Aktora Kathryn Hahn została twarzą kampanii reklamowej minivanów Chrysler Pacifica i Pacifica Hybrid. Hasło akcji brzmi "No Matter How You Parent: Pacifica".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kathryn Hahn reklamuje samochody Chrysler

Kathryn Hahn wciela się w reklamach w dwie matki reprezentujące różne style rodzicielstwa. Chrysler podkreśla, że niezależnie od tego, jakim typem rodzica jesteś, możesz przewozić swoje pociechy elektrycznym minivanem Chrysler Pacifica - teraz dostępnych także w wersji z silnikiem hybrydowym.

Kampania o zasięgu międzynarodowym rozpocznie się w telewizji 17 lutego. Obejmie także digital, YouTube oraz kanały w mediach społecznościowych Chryslera (Facebook, Twitter, Instagram).

W kampanię zaangażowany jest także mąż Kathryn Hahn, aktor i scenarzysta Ethan Sandler. Marketer nie podaje, z jakimi agencjami współpracował przy tworzeniu kampanii.

Kathryn Hahn współpracuje z marką Chrysler od 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji