W nowej odsłonie kampanii „All Adidas” biorą udział piosenkarka Katy Perry, tenisistka Caroline Wozniacki, miejska grupa baletowa z Berlina Staatballet, blogerka i fotografka Senakerqueen, didżejka Baby G, chińska aktorka Li Bing Bing i siatkarka Wei Qiuyue. Reklamy pod hasłem „Those who dare” pokazują, że kobiety te nie boją się marzyć, przekraczać granic własnych możliwości i podejmować ryzyka, by realizować swoje pasje, a jednocześnie dobrze się bawić.
W akcji promowane są wszystkie marki i subbrandy Adidasa: sportowe, miejskie i modowe. Przekaz podkreśla, że są one obecne są w wielu dziecinach naszej codzienności. Jednocześnie w reklamach prezentowane są fragmenty nowych kolekcji poszczególnych marek: Adidas Performance (w tym projekty Stelli McCartney), Adidas Originals (z designem Jeremy’ego Scott’a) i Adidas Sport Style. Przypomnijmy, że pierwszy etap kampanii „All Adidas” rozpoczął się wiosną br. (więcej na ten temat). Obecna odsłona jest oparta na spotach z udziałem ambasadorek marki, które będą emitowane w telewizji i internecie. Ważnym elementem akcji będzie fanpage Adidasa na Facebooku, na którym będzie prowadzona bezpośrednia komunikacja z odbiorcami. W Polsce kampania obejmie też prasę i internet. Za planowanie i zakup mediów na naszym rynku odpowiada dom mediowy Carat. Obecny etap akcji potrwa do końca br. Kreacją i produkcją na jej potrzeby zajęła się kanadyjska agencja Sid Lee.












