Kaufland ma 250 sklepów w Polsce. Rusza kampania

Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć sklepów świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kaufland ma 250 sklepów w Polsce. Rusza kampania

Przy wsparciu krakowskiej agencji Ancymony sieć hipermarketów wypuszcza serię spotów z wykorzystaniem wielkiego przeboju grupy O-Zone „Dragostea Din Tei”, przerobionego na retailowy banger „Kaufland tu, Kaufland tam”. Mocno podkreślone zostają najważniejsze wartości brandu: świeżość, wybór i jakość, a w filmie występują prawdziwi pracownicy sklepów.

Akcji towarzyszy konkurs dla klientów sieci, w którym można wygrać co tydzień 25000 zł i bony zakupowe.

Agencja Ancymony odpowiadała za koncepcję kreatywną i jej egzekucję w materiałach graficznych, opracowanie piosenki do spotów i nadzór produkcyjny. Spoty zostały wyprodukowanło Dynamo Film. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem