Kaufland w nowej kampanii stawia na zrównoważony rozwój

Sieć sklepów Kaufland ruszyła z drugą edycją kampanii #TeamKaufland, w której stawia na zrównoważony rozwój. Akcja skierowaną jest do pracowników, którzy chcą stać się ambasadorem zrównoważonego rozwoju firmy i wzmocnić jej działalność w obszarze ESG.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kaufland w nowej kampanii stawia na zrównoważony rozwój

Po roku przerwy Kaufland powraca z kampanią #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój promującą i rozszerzającą działalność ESG przedsiębiorstwa, otwierając się na pomysły pracowników, którzy pragną stać się wewnętrznymi ambasadorami zrównoważonego rozwoju. 

Akcja ma formę konkursu z atrakcyjnymi nagrodami. W pierwszym etapie pracownicy, którzy mają wizję na to, w jaki projekt ESG dotyczący dobrostanu zwierząt, plastiku, klimatu, zaangażowania społecznego, świadomych zakupów bądź regionalności Kaufland może się zaangażować, mogą zgłaszać pomysły w formie materiału obrazującego projekt – kolażu ze zdjęciami, filmu lub prezentacji – za pośrednictwem Aplikacji Kaufland Connect.

– W Kaufland wiemy, jak istotne jest promowanie proekologicznych i prospołecznych postaw. Wierzymy, że w naszych pracownikach drzemie odwaga, kreatywność i otwartość na komunikację, a także że nie brakuje im wartościowych koncepcji na to, jak zaangażować się we wspólne budowanie lepszego świata. Dlatego to właśnie ich pomysłów chcemy wysłuchać najbardziej – mówi Agnieszka Kotlińska, starszy specjalista ds. ESG Kaufland, a zarazem członkini jury konkursu.

Kaufland stawia na ESG

Przesłane prace będą oceniane przez jury złożone z ambasadorów pierwszej edycji kampanii #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój. Spośród nadesłanych projektów jury wybierze 6 najlepszych i najbardziej kreatywnych, które przejdą do ostatniego 3. etapu konkursu, gdzie trzech zwycięzców wybiorą pozostali pracownicy sieci w formie głosowania online.

Autor najlepszego pomysłu nie tylko stanie się oficjalnym Ambasadorem Zrównoważonego Rozwoju Kaufland, ale i uczestnikiem wewnętrznej kampanii pracowniczej i właścicielem roweru elektrycznego. Zdobywca drugiego miejsca również wystąpi w wewnętrznej akcji i zostanie dodatkowo nagrodzony hulajnogą elektryczną, a trzeciego – ekspresem do kawy wraz z kawą z certyfikatem Fairtrade.
 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów