Kampania marketingowa Kaufland ze znakiem zodiaku ma formę teleturnieju nadawanego na platformie YouTube.
Zabawę pod tytułem „Horoskop za małe pieniądze” prowadzą Gabriela Atanasov i Vlad Drăgulin. W show uczestnicy odpowiadają na pytania na temat znaków zodiaku i swoich nawyków zakupowych. Dla najlepszej osoby przygotowano tytuł „absolutnego znawcy znaków zodiaku podczas zakupów’’. Gra jest interaktywna - komentujący filmy mogą wygrać nagrody pieniężne, jeśli pod materiałem podzielą się swoim znakiem zodiaku.

- Lekki i zabawny format „Horoskop za małe pieniądze” jest skierowany zarówno do tych, którzy wierzą w przepowiednie gwiazd, jak i do wszystkich fanów Kauflandu, dla których show może być chwilą relaksu i możliwością zdobycia nagród – mówi Silviu Buidan, szef marketingu Kauflandu w Rumunii i Mołdawii. – Wierzymy, że ten projekt umacnia w pozycję Kaufland jako wiarygodnego partnera zakupowego w Rumunii. Chcemy być sklepem, w którym zawsze można znaleźć najlepsze okazje – dodaje manager.











