Kampania Millicano Jacobs Krönung będzie informować, że ta kawa ma aromat i smak równie dobre jak kawa mielona, a jednocześnie jest łatwa i wygodna w przyrządzaniu jak kawa rozpuszczalna. Reklamy pod hasłem „Kawa jutra już dziś” będą też podkreślać innowacyjny, przełomowy charakter nowego produktu.
Millicano Jacobs Krönung trafiła na polski rynek 6 sierpnia. Jej dystrybucja w br. obejmie głównie sklepy handlu nowoczesnego. Kawa jest dostępna w puszka 95 g (jej sugerowana cena detaliczna to 19,99 zł) oraz opakowaniu typu re-fill 75 g (sugerowana cena detaliczna: 14,99 zł).

Kampania Millicano Jacobs Krönung obejmie telewizję, prasę (pisma branżowe), outdoor oraz internet (reklamy displayowe i w wyszukiwarkach, serwis www). Ponadto w najbardziej znanych sieciach handlowych i delikatesach premium prowadzone będą degustacje i akcje samplingowe.
Najbardziej intensywny etap kampanii potrwa do końca października. Za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Starcom, a działania public relations koordynuje Kuźnia PR.











