Kawa Lavazza promowana hasłem "More than Italian"

Wystartowała międzynarodowa kampania reklamowa kawy Lavazza. Spoty "More than Italian" od połowy marca emitowane są na polskim rynku. Adaptacją zajęła się agencja VMLY&R Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kawa Lavazza promowana hasłem "More than Italian"

- Polska to dla Lavazzy ważny strategicznie rynek, na którym działamy od wielu już lat - mówi Mattia Tipaldi, dyrektor regionalny Lavazzy na Europę Wschodnią – W ostatnim czasie wykazuje on tendencje do premiumizacji, co wynika z większej wagi jaką polscy konsumenci przywiązują do jakości produktów, a to z kolei prowadzi do trendu wzrostowego kategorii premium na rynku detalicznym - dodaje.

Włoska marka chce być brandem pierwszego wyboru kawy premium w Polsce. Kampania „More than Italian” ma pozwolić nawiązać do kawowych zwyczajów konsumentów, równocześnie zwiększając świadomość wyróżników marki w aspekcie różnorodności, jakości i włoskiego charakteru oferty.

W Polsce działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz internecie.

Spot został wyreżyserowany przez egipskiego reżysera Ali Ali. Muzyka do spotu została skomponowana przez studio produkcji dźwięku 2WEI Music.

Kreację przygotowała agencja VMLY&R Italia, produkcją zajęło się studio Movie Magic. Adaptacją spotu i działaniami reklamowymi na naszym rynku zajęła się agencja VMLY&R Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online