Średnia widownia "Kawy na ławę" w TVN wyniosła 1,4 mln widzów, aw TVN 24 - 320 tys. widzów. Udziały obu stacji w rynku telewizyjnymw czasie emisji programu ukształtowały się na poziomie wynoszącymodpowiednio 15,79 proc. i 3,65 proc. Łącznie średnia oglądalnośćprogramu na obu antenach to 1,72 mln widzów.
W poprzednim sezonie (2006/2007) magazyn cieszył się mniejsząpopularnością - średnio w TVN oglądało go 1,24 mln osób (udziały13,92 proc.), a w TVN 24 - 250 tys. osób (udziały 2,75 proc.) (daneTVN 24 nie obejmują odcinków nadanych we wrześniu 2006 roku).
W czasie emisji "Kawy na ławę" (niedziele godz. 10.55) TVN byłastacją trzeciego wyboru. Liderem pasma była TVP 2 (1,76 mlnwidzów), a na drugim miejscu znalazł się Polsat (1,65 mln). ZaTVN-em uplasowała się natomiast TVP 1 (1,18 mln). Gdyby dodaćwidownię TVN i TVN 24, to wtedy w paśmie emisji "Kawy" od programuRymanowskiego lepsze byłyby tylko pozycje emitowane w Dwójce.

Z reklam wyemitowanych wokół programu w minionym sezonie TVNzarobiła 8,78 mln zł, a TVN 24 - 1,03 mln zł (wpływy tej ostatniejstacji wraz ze spotami przy powtórkach magazynu o 17.30). Danecennikowe bez rabatów.
Wśród widzów "Kawy na ławę" dominowały kobiety, osoby w wieku od30 do 34 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast iposiadający wykształcenie średnie i wyższe.











