"Każdy inny, wszyscy równi" w kampanii Electroluxa

Firma Electrolux ruszyła z drugą odsłoną kampanii „Równie Dobre” pod hasłem „Wszystkie dzieciaki są równie dobre”, promującej równościowe wychowanie dzieci. W ten sposób marka realizuje jedną ze swoich kluczowych wartości – wyrównywanie szans.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Każdy inny, wszyscy równi" w kampanii Electroluxa

Po raz piąty Electrolux jest brązowym sponsorem dziecięcego turnieju piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej.

Tegoroczne partnerstwo z Turniejem – największymi rozgrywkami dziecięcymi w Europie – jest jednocześnie drugą odsłoną kampanii „Równie Dobre” pod hasłem „Wszystkie dzieciaki są równie dobre”, promującej równościowe wychowanie dzieci. W ten sposób marka realizuje jedną ze swoich kluczowych wartości – wyrównywanie szans.

W ramach działań Electrolux w trakcie finału ogólnopolskiego w dniach 12-13 czerwca przeprowadzi turniej piłkarskich trikówo „Równie Dobry Puchar Electrolux”. Aktywacja będzie wspierana emisją spotu w kanałach digital i w kinach.

- Electrolux to szwedzka marka, która w sposób szczególny zwraca uwagę na wyrównywanie szans. W tym celu tworzymy rozwiązania i programy, które mają adresować współczesne wyzwania, jakimi są nierówności społeczne dotyczące płci. Wdrażamy je zarówno w naszej organizacji, jak i wśród konsumentów. Dlatego cieszymy się, że łącząc siły z turniejem „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” po raz kolejny możemy mówić o ważnych kwestiach społecznych i tym samym zmniejszać bariery stojące na drodze rozwoju dziewczynek i chłopców, a także edukować ich na temat zdrowego odżywiania, które jest kluczowe w życiu młodych sportowców” – mówi Kamila Cap, brand marketing manager kategorii Taste w Electrolux Polska.

Electrolux od pięciu lat wspiera dziecięcy turniej piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej. To największy turniej dziecięcy w Europie. Rozgrywki odbywają się w trzech kategoriach wiekowych. W turnieju rywalizują zespoły dziewczęce, chłopięce i mieszane do lat 8, 10 oraz 12. Co roku kluby sportowe i szkoły chętnie wystawiają do zawodów drużyny dziewczęce lub drużyny mieszane. Skutkuje to tym, że w turnieju bierze udział coraz więcej dziewczynek, które stanowią około 1/3 wszystkich uczestników.

Tegoroczny finał ogólnopolski zostanie rozegrany w Warszawie w dniach 12-14 czerwca br. Tradycyjnie mecze finałowe odbędą się na murawie Stadionu PGE Narodowego. W zeszłym roku, jako brązowy sponsor piłkarskich zmagań, Electrolux postanowił wspierać równościowe podejście do wychowywania najmłodszych.W tym roku Electrolux kontynuuje swoje działania na rzecz promowania równych szans dla wszystkich. Podczas finału ogólnopolskiego w dniach 12-13 czerwca na warszawskim stadionie Hutnik marka zorganizuje finał piłkarskich trików. Laureaci zmagań otrzymają „Równie Dobry Puchar” ufundowany przez  Electrolux, a także gadżety piłkarskie. Dodatkowo, w kanałach digital i w kinach marka wyemituje spot „Równie Dobre”.

Za pomysł kampanii „Równie dobre” oraz za działania w kanałach digital, w obszarze social media i media relacji odpowiada agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online