Keino Grupa zajmie się kampanią promującą atrakcje turystyczne Polski w okresie bożonarodzeniowym

Firma Keino Grupa wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na przeprowadzenie kampanii promocyjnej pod hasłem „Zima w Polsce”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu POT, oprócz Keino Grupa, ofertę złożyła jeszcze firma Etraveli Group ze Szwecji. Odrzucono ją jednak w finale postępowania. Zwycięska oferta Keino Group została wyceniona na 513,1 tys. zł.

Akcja prowadzona na rynkach zagranicznych ma zachęcać do odwiedzenia naszego kraju w okresie zimowym. Działania pod hasłem „Zima w Polsce” mają z jednej strony promować Polskę w kontekście city break, jarmarków i zakupów świątecznych, a z drugiej - jako miejsce na wypoczynek bożonarodzeniowy oraz noworoczny.

Akcja prowadzona jest w Austrii, Niemczech, Czechach, Holandii, Skandynawii, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii. Promowane w nich są takie miasta i regiony, jak Gdańsk, Pomorze, Warszawa, Kraków, Małopolska, Wrocław, Katowice, Dolny Śląsk, Małopolska, Lublin, Poznań i Toruń.

Działania obejmują głównie internet, a realizowane będą do 10 stycznia 2019 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]