Grupa hotelowa Kempinski zatrudnia Big Picture

Do grona klientów agencji Big Picture z kategorii lifestyle dołączają dwa hotele sieci Kempinski - Kempinski Palace Portorož i Kempinski Hotel Adriatic.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa hotelowa Kempinski zatrudnia Big Picture
fot. Facebook/Big Picture

W ramach współpracy agencja Big Picture będzie odpowiadała za stworzenie i egzekucję strategii PR obu kurortów na polskim rynku, w tym kontakty z mediami oraz influencerami, a także działania kreatywne.

"Zarówno Kempinski Palace Portorož, jak i Kempinski Hotel Adriatic postanowiły powierzyć swoją komunikację agencji Big Picture po to, aby wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie najbardziej wymagającego klienta, oraz aby poszukujący nietuzinkowych doświadczeń mogli wypocząć w najwyższym standardzie" - uzasadniono w komunikacie.

Działania dla obydwu hoteli realizować będzie team kierowany przez Karolinę Pękalską, head of lifestyle communications: Justyna Majka, PR consultant oraz Małgorzata Dmitruk, junior PR consultant.

Współpraca jest efektem rekomendacji. Działania zostały zaplanowane na 2023 rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji