15 i 30' spoty reklamowe wyświetlane będą od 19 września dokońca października na antenie największych, ogólnopolskich stacjitelewizyjnych: Polsat 2, Polsat Sport, TVN, TVN7, TV4, At Media,Discovery, 4FunTV i N Sport. Dodatkowo prowadzona będzie kampaniasponsoringowa pasma programowego TVN Turbo.
Kampania obejmuje także działania outdoorowe (reklama naautobusach - fullback) i akcje ambientowe w centrach biznesowychnajwiększych miast Polski oraz kampanię internetową prowadzoną naportalach onet.pl, wp.pl, gadu-gadu, o2 i interia.pl.
Przygotowano także promocję sms-ową. Kupując zestaw Grander Menumożna zdobyć nagrody - obok nagród gwarantowanych (zaproszenie doKFC), do wygrania są także systemy nawigacji GPS oraz nagrodygłówne - laptopy ASUS Lamborghini.
Autorem kreacji kampanii oraz materiałów POS jest agencja Red8Communications. Reklama telewizyjna wyprodukowana została przezstudio filmowe Propeller Film. Strona www dedykowana nowej kanapcewww.grander.kfc.pl orazkampania internetowa przygotowane zostały przez agencję Genero.












