KFC hasłem „W KFC wszystko jest jasne!” promuje B-smarta (wideo)

„W KFC wszystko jest jasne!” - takim hasłem sieć restauracji KFC rozpoczęła nową kampanię promującą B-smarta - mini-przekąskę, dostępną w czterech wariantach smakowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

15-sekundowe spoty promujące najnowszą ofertę emitowane będą do czerwca na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz At Media.

 

Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Zakup i planowanie mediów: agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach social media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele