KFC rodzinnie reklamuje Kubełek 11/11

Do menu restauracji KFC ponownie zostaje wprowadzony Kubełek 11/11. Wspiera to kampania reklamowa na outdoorze i w internecie przygotowana przez zespół marketingu KFC wspólnie z agencjami Red8 Advertising i Solski Burson-Marsteller.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kubełek 11/11 to zestaw złożony z 11 panierowanych polędwiczek Hot & Spicy Strips oraz 11 skrzydełek Hot Wings. Kosztuje 36 zł, a można do niego dokupić dwie dolewki Pepsi za 4 zł.

Kubełek 11/11 oraz pozostałe kubełki z oferty KFC są reklamowane w kampanii outdoorowej opartej na hasłach podkreślających rodzinny charakter tych zestawów. Reklamy - przygotowane przez Red8 Advertising - w formie billboardów i citylightów są prezentowane m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Toruniu, Bydgoszczy i Szczecinie.

grafika

Dodatkowo niestandardowe działania w social media prowadzi zespół marketingu KFC, a działania PR - agencja Solski Burson-Marsteller.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+