KFC w nowej kampanii promuje "sos na wagę złota"

Sieć restauracji KFC wprowadziła do oferty limitowaną linię KFC Kentucky Gold. Promuje ją kampanią, w której pojawia się utwór pt. "Gold" wykonywany przez Spandau Ballet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KFC w nowej kampanii promuje "sos na wagę złota"
fot.mat.pras.

W menu restauracji KFC pojawiła się limitowana edycja kultowych pozycji z menu KFC, gdzie kurczak w sosie Kentucky Gold gra główną rolę.Kultowy sos Kentucky Gold powstał w Polsce. Stworzony na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy, w złotym kolorze, pasuje zarówno do soczystego kurczaka w chrupiącej panierce, jak i do frytek, krążków cebulowych czy chrupiących veggetsów.

Obecnie we wszystkich restauracjach KFC w Polsce dostępna jest limitowana edycja dań, które łączą ikoniczny złoty sos Kentucky Gold ze smakiem kultowego kurczaka w chrupiącej panierce. Są to m.in. Kentucky Gold Grander, Kentucky Gold Zinger, Kentucky Gold Twister, Kentucky Gold Wrapper oraz Kentucky Gold Quritto.

Wszystkie te pozycje można również zamówić w zestawach, big boxach oraz jako dodatki do dowolnego Kubełka KFC. Oferta będzie dostępna na miejscu i w dostawie tylko do 28 listopada.

Nowa limitowana linia KFC Kentucky Gold promowana jest kampanią. W klipie pojawia się utwór pt. "Gold" wykonywany przez Spandau Ballet, brytyjski zespół odnoszący swoje największe sukcesy w latach 80. XX wieku.

 

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Kentucky Gold” wyreżyserował Alan Willmann, zaś za produkcję odpowiada Dynamo film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję