Konkurs na design kubełka do serwowania kurczaków w KFCtowarzyszy wizerunkowej kampanii reklamowej tej sieci restauracji.W akcji przebiegającej pod hasłem "Świeży kubełek KFC" można do 17kwietnia zgłaszać swoje projekty, z których internauci do 8 majawybiorą 30 najlepszych, a te z kolei zostaną ocenione przez jury.Zwycięski design zostanie zrealizowany i jesienią znajdzie się nakubełkach w KFC. - Konkurs podkreśla cechy ważne dla wizerunkusieci, a równocześnie pozwala klientom włączyć się dowspółtworzenia naszej marki - przekonuje Anna Bednarska, brandmanager KFC.
Na potrzeby akcji uruchomiony został serwis www.fresh.kfc.pl oraz prowadzonajest kampania reklamowa w internecie i restauracjach KFC. Stronęprzygotowała agencja Genero, materiały POS zaprojektowała agencjaRed8, natomiast działania reklamowe w sieci realizuje agencjaCodemedia.












