Kia sponsorem Australian Open do 2028 roku

Kia jako główny partner, przedłuża wsparcie sponsorskie turnieju Australian Open do 2028 roku. Marka wyposaży organizatorów w samochody.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kia sponsorem Australian Open do 2028 roku

Kia Corporation przedłużyła wsparcie sponsorskie dla organizatorów Australian Open do 2028 roku. To kontynuacja współpracy marki z prestiżowym turniejem tenisowym Wielkiego Szlema, która rozpoczęła się w 2002 roku. Podczas Australian Open 2023 Kia podkreśli swoją wizję i zaangażowanie w zrównoważoną mobilność, jednocześnie zachęcając fanów tenisa do działania poprzez hasło marki „Ruch inspiruje pomysły”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kia-logo-nowe-i-haslo-movement-that-inspires-opinie ##

Australian Open od 16 stycznia

Kia była gospodarzem oficjalnej ceremonii przekazania samochodu na Federation Square w Melbourne podczas Australian Open. W wydarzeniu tym wzięli udział członkowie zarządu Kia Corporation i przedstawiciele organizacji Tennis Australia oraz dwukrotny zwycięzca Australian Open i ambasador marki Kia na świecie – Rafael Nadal.

Podczas ceremonii Kia zaprezentowała organizatorom turnieju flotę 130 samochodów, w tym tak popularne modele, jak Sportage, Sorento i Carnival oraz elektryczny EV6. Przez cały czas trwania turnieju, który odbędzie się w dniach 16-29 stycznia, auta marki Kia zapewnią bezpieczny, komfortowy i przyjazny środowisku transport po Melbourne zawodnikom, sędziom i VIP-om.

Oprócz zaprezentowania pakietu kampanii reklamowych, opracowanych specjalnie na to wydarzenie, które będą prezentowane w mediach cyfrowych w czasie trwania Australian Open 2023, w ramach inicjatywy „Kia Clubhouse” Kia gości również 20 dzieci z Fundacji Rafaela Nadala. Podczas wizyty będą mogli oglądać mecze na Rod Laver Arena, wziąć udział w szkółce tenisowej oraz w różnorodnych zajęciach kulturalnych w Melbourne.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kia-logo-nowe-i-haslo-movement-that-inspires-opinie ##

- Australian Open 2023 to szczególny moment w wieloletniej relacji Kia z tym turniejem, ponieważ z radością ogłaszamy przedłużenie współpracy na kolejne pięć lat, do 2028 roku” – powiedział Artur Martins, szef marki i obsługi klienta Kia na świecie. - Wydarzenie stanowi doskonałą prezentację korporacyjnej wizji marki Kia, która chce stać się głównym dostawcą na świecie zrównoważonych rozwiązań z zakresu mobilności – dodał.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem