KidspeakTM - dziecko bezpiecznie zbadane

Po kilku miesiącach badań pilotażowych instytut SMG/KRC Millward Brown Company przygotował na polski rynek nową metodologię badań rynkowych z udziałem konsumenta dziecięcego pod nazwą KidspeakTM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po kilku miesiącach badań pilotażowych instytut SMG/KRC Millward Brown Company przygotował na polski rynek nową metodologię badań rynkowych z udziałem konsumenta dziecięcego pod nazwą KidspeakTM.

Zrealizowane badania pilotażowe pokazują, ż polski konsument dziecięcy ma bardzo duży wpływ na decyzje konsumenckie dorosłych, a także dysponuje pokaźnym budżetem przeznaczanym na własne zakupy. Informacja o zachowaniach i opiniach konsumenta dziecięcego staje się zatem coraz ważniejsza dla współczesnego marketingu.

KidspeakTM nie jest określoną metodą badawczą. W ramach tego systemu badawczego funkcjonują zarówno techniki jakościowe, jak i ilościowe. KidspeakTM, to filozofia badań rynkowych. Opiera się ona na naczelnej zasadzie, że dziecko, to konsument specyficzny i specjalny zarazem. Jego specyfika polega na unikalności języka komunikacji i stosowanych strategii decyzyjnych. Zaś jego specjalność, to wyjątkowa wrażliwość, plastyczność młodej psychiki, podatność na wpływy zewnętrzne, takie jak np. badanie rynkowe. Tak więc KidspeakTM, to podejście badawcze, które przede wszystkim gwarantuje dziecku nienaruszalność jego psychiki, bezpieczeństwo i komfort. Rodzicom respondenta zaś daje uzasadnione poczucie, że proces badania nie będzie miał żadnego wpływu na kondycję psychiczną ich dziecka.

Stworzony w SMG/KRC departament KidspeakTM zatrudnia 12 wybitnych badaczy i analityków, doświadczonych ekspertów w dziedzinie badań nad dziećmi i młodzieżą. W oparciu o metodologię KidspeakTM w SMG/KRC realizowane są między innymi następujące badania rynkowe:

" Omnibus "Dzieci" - prowadzony 4 razy w roku sondaż na próbie 1200 dzieci i młodzieży

" Link4Kids - test skuteczności przekazu reklamowego

" Focus Group Interview - wywiad grupowy prowadzony z wykorzystaniem specjalistycznych procedur dostosowanych do specyfiki dziecięcego i młodego konsumenta

" IDI - indywidualne wywiady pogłębione prowadzone przez specjalistów w zakresie psychologii zachowań najmłodszych konsumentów

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów