„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilkoro bohaterów prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i kandydatami, spędzają z nimi czas w domu rodzinnym oraz wybierają tych, z którymi chcą spędzić życie.
Program na antenie TVP1 emitowany jest od 2014 roku, oglądać można go co roku w ramówkach jesiennych.
„Rolnik szuka żony” wróci jesienią, zerowy odcinek w Wielkanoc
Telewizja Polska - tradycyjnie względem lat ubiegłych - w Wielkanoc pokaże odcinek zerowy nowego sezonu cyklu, w którym widzowie poznają uczestników programu. Casting do projektu odbywał się na przełomie 2022 i 2023 roku.
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, zerowy odcinek „Rolnik szuka żony 10” został już nagrany. Jego reżyserami są: Konrad Smuga i Grzegorz Krawiec.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sanatorium-milosci-5-sezon-wyniki-ogladalnosci-tvp1-liderem,7169718489016449a ##
Jedynka pilota do „Rolnik szuka żony 10” wyemituje dwukrotnie w okresie świątecznym - w niedzielę, 9 kwietnia o godz. 15.55 oraz dzień później o 20.20.
Zdjęcia do regularnych odcinków do dziesiątego sezonu programu „Rolnik szuka żony” realizowane będą w okresie letnim. Produkcja trafi na antenę jesienią 2023 roku i najprawdopodobniej bez zmian będzie nadawana w niedzielnym prime-time.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jan-pawel-ii-koncert-tvp-jedynka-edyta-gorniak-gwiazdy-gdzie-obejrzec-polskie-radio,7169669569386113a ##
Gospodynią „Rolnik szuka żony 10” bez zmian będzie Marta Manowska. Producentem programu jest FremantleMedia Polska
2,72 mln widzów dziewiątej edycji
„Rolnik szuka żony 9” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 18 września do 27 listopada ub.r. (finał pokazano wyjątkowo o 22.00). Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że premierowe odcinki reality-show oglądało średnio 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 21,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,29 proc. w grupie 16-59.

TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiesz-czy-nie-wiesz-teleturniej-slabe-wyniki-kto-oglada,7169669770340481a ##











