Naziemny kanał ATM Rozrywka nadaje od 20 lutego 2012 roku, ale przez firmę Nielsen Audience Measurement monitorowany jest od 19 lipca 2012 roku.
Z danych telemetrycznych przygotowanych dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 19 lipca ub.r. do 23 lipca br. średnia widownia tej stacji wyniosła 35 tys. osób, co przełożyło się na 0,57 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 0,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W pierwszym tygodniu pomiarów oglądalności, czyli w okresie od 19 do 25 lipca 2012 roku, średnio kanał śledziło 27 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,54 proc. oraz 0,59 proc. udziału (więcej na ten temat). Natomiast w okresie od 1 do 23 lipca br. średnia widownia minutowa ATM Rozrywki wynosiła już 42 tys. osób przy udziale na poziomie 0,81 proc. i 0,93 proc.>>> ATM Rozrywka w tym roku bez własnych produkcjiATM Rozrywka poza sieciami kablowymi i platformami dostępna jest w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. W sierpniu 2012 roku jego udział wśród kanałów z DVB-T wynosił 2,87 proc., co dawało stacji 10. miejsce (poznaj szczegóły). Natomiast w czerwcu br. kanał w tym rankingu był jednak oczko niżej, a jego udział był niższy - wynosił 2,14 proc. (więcej na ten temat).Stacja emituje głównie seriale nadawane wcześniej w Polsacie. W rankingu pięciu topowych programów ATM Rozrywki zajęły one cztery miejsca. Najwięcej widzów zgromadził nadany 7 kwietnia br. odcinek kultowego serialu „Świat według Kiepskich”, który obejrzało 315 tys. osób. Drugie miejsce zajął paradokument „Nieprawdopodobne, a jednak” (278 tys. widzów), z trzecie - serial „Rodzina zastępcza plus” (208 tys. widzów).

Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe ATM Rozrywki w okresie od 19 lipca ub.r. do 23 lipca br. wyniosły 71,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).











