Agencja Kierunek Kreatywny zajmie się rozwinięciem platformy komunikacyjnej marki "Ci od jabłek" wzbogacając ją o serię nowych działań w obszarze digital i consumer expierience – czytamy w komunikacie prasowym informującym o współpracy obu podmiotów.
– Praca z taką marką jak Bracia Sadownicy to dla każdej agencji czysta przyjemność. Gdy mamy na stole świetny produkt z solidnym reason to belive, to pomysły na komunikację tworzą się same. Bardzo cenimy takie marki i być może dlatego udało nam złapać wspólny język z Sadownikami od pierwszego spotkania – komentuje Mateusz Zapała, szef strategii i partner w agencji Kierunek Kreatywny.
Bracia Sadownicy to rodzinna marka z własnym sadem w Śmiłowicach, znana z produktów tworzonych z całych jabłek – tłoczonych, przecieranych, suszonych, łączonych z superowocami, ziołami, orzechami czy warzywami. Produkty wyróżnia prosty skład, bez dodatku cukru i konserwantów. Dowodem na jakość ich soków jest choćby osad, który zostaje na dnie butelki.












