Kinder Bueno - nie tylko dla dzieci

Budżet Kinder Bueno - jednej z marek Ferrero został powierzony Agencji G7

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Budżet Kinder Bueno - jednej z marek Ferrero został powierzony Agencji G7, która jest odpowiedzialna za obsługę strategiczną i kreatywną. Nowa kampania marki ma na celu rozszerzenie grupy docelowej konsumentów Kinder Bueno.

Obecnie agencja realizuje pierwszy etap kampanii (“Nie tylko dla dzieci”). Pokazuje ona młodych ludzi, którzy mają wokół ust ślady pozostałe po zjedzeniu batonika. Zdjęcia maja nowoczesny, zmysłowy charakter, ale są utrzymane w ciepłej, czekoladowej tonacji.

Kampania składa się z czterech różnych egzekucji. Potrwa do końca miesiąca i obejmie nastepujace media: citylight, outdoor, prasa (Newsweek, Viva, Glamour, Cosmopolitan, City Magazine, Dlaczego, Co jest grane), autobusy, internet.

Kampanię wspierają akcje degustacyjne. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy HMS Carat. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu