Kinetyczne domino w spocie wizerunkowym TVN (wideo)

Wiosenną ramówkę telewizja TVN promuje spotem wizerunkowym, w którym tym razem pokazano tzw. kinetyczne domino. Przy tworzeniu filmu stacja współpracowała ze studentami Politechniki Warszawskiej.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Pokazany w spocie mechanizm wprawia w ruch jadąc na rowerze Kuba Wojewódzki, a siła wytworzona przez niego napędza kolejne części misternej konstrukcji. Wszystko odbywa się na zasadzie domina – jeden element oddziałuje na kolejny, tamten na następny itd... Na koniec minutowego spotu litery w ogromnym logo TVN wypełniają się pomarańczowymi piłeczkami. Przy każdym segmencie mechanizmu zwanego też maszyną Rube Goldberga, można zobaczyć gwiazdy najważniejszych wiosennych formatów TVN. Poza Kubą w filmie występują Szymon Majewski, Anna Mucha grająca w serialu “Prosto w serce”, Katarzyna Olubińska z “Wymiataczy”, aktorzy z seriali “Usta Usta” i "Przepis na życie" oraz jurorzy i prowadzący “You Can Dance” i “X-Factora”. Tłem muzycznym spotu jest piosenka "Run" w wykonaniu amerykańskiego zespołu Vampire Weekend.

 - Jak zwykle chodziło nam o zrobienie czegoś nowego, świeżego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl o wiosennym spocie Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji TVN. - Film utrzymany jest w klimacie miejskim, industrialnym, dzieje się w nim tak dużo, że widz przy każdej emisji może odkrywać nowe elementy. Musieliśmy bowiem aż osiem segmentów zmieścić w minutę. Komunikacja w spocie kierowana jest głównie do osób z dużych miast, w wieku 25-35 lat, ale każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Można powiedzieć, że jest uniwersalny - dodaje Przyszlak.

Prace nad filmem stacja zaczęła w listopadzie ub.r. zapraszając do współpracy studentów i absolwentów z kół naukowych Politechniki Warszawskiej, którzy przedstawili kilka projektów. Po wyborze najlepszego z nich, studenci rozpoczęli konstruowanie we własnych warsztatach poszczególnych elementów mechanizmu. Całą scenografię zaczęto budować na planie pod koniec grudnia, a zdjęcia do właściwego spotu trwały przed dwa dni w styczniu. Poza głównym spotem nagrano też oddzielne autopromocyjne filmiki dla każdego z formatów. Za produkcję spotu odpowiadał - tak jak przy poprzednich filmach - dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online