Kinga Fedorowska dyrektorką marketingu w Grupie Lotos

Kinga Fedorowska została nową dyrektorką ds. marketingu w Grupie Lotos - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio stanowisko to zajmował Patryk Felmet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kinga Fedorowska dyrektorką marketingu w Grupie Lotos

Jak się dowiedział portal Wirtualnemedia.pl nową dyrektorką ds. marketingu Grupy Lotos została Kinga Fedorowska. Z naszych ustaleń wynika również, że poprzednio pełniący tę funkcję Patryk Felmet rozstał się z firmą z końcem stycznia.

Kinga Fedorowska wcześniej pracowała m.in. jako key account manager w spółce Apella (zaczynała tam od działań sponsoringowych i organizacji eventów), była też specjalistką ds. marketingu w Media SKOK. Kierowała teżzespołem zarządzania marki w spółce Energa z Grupy Orlen oraz zespołem komunikacji wewnętrznej i wizerunku w PKN Orlen. 

Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego i studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) organizowanych przez Apsley Business School w Londynie oraz Collegium Humanum - Szkołę GłównąMenedżerską.

Patryk Felmet został dyrektorem ds. marketingu Grupy Lotos został w marcu 2020 roku. W latach 2017-2019 był dyrektorem marketingu i komunikacji Portu Gdańsk. Odpowiadał tam za utworzenie pierwszego w historii polskiej gospodarki morskiej przedstawicielstwa handlowego polskiego portu poza Europą. Pracował tam do jesieni 2019 roku, przeszedł wtedy agencji marketingowej High5Studio.

Na stanowisku dyrektora ds. marketingu w Lotosie Felmet zastąpił Blankę Skrzyniarz-Przybysz, która rozstała się ze spółką.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą