Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk w Carat Polska

Do zespołu domu mediowego Carat Polska (należacego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły cztery nowe osoby: Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk. Wzmocnią m.in. zespoły obsługujące takich klientów, jak Proama, Generali, Reebok, Microsoft i Lego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk w Carat Polska
Od lewej: Kinga Maliszewska, Jacek Chodziński, Wojciech Królik i Aleksiej Pastuszyk

Kinga Maliszewska jako senior communications planner dołączyła do zespołu obsługującego Proama i Generali.  Przez ostatnie cztery lata związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie realizowała kampanie m.in. dla takich klientów jak Mars&Wrigley, Bayer, Ryanair, Łomża czy Pracuj.pl.

Do zespołu obsługującego markę Reebok dołączył Jacek Chodziński, obejmując stanowisko senior communications plannera. Jacek Chodziński posiada blisko 5-letnie doświadczeniem w branży reklamy internetowej które zdobywał w MEC współpracując przy obsłudze takich klientów, jak Nestle, Henkel czy Comarch.

Wojciech Królik dołączył do zespołu zajmującego się obsługą Lego jako junior communications planner. Wcześniej związany był z branżą FMCG. Pracował jako inżynier produkcji zajmując się m.in. usprawnieniami procesów produkcyjnych, wdrażaniem innowacji oraz analizą przyczyn źródłowych pojawiających się problemów.

Aleksiej Pastuszyk przed dołączeniem do Carat Polska pracował w DDC Media, gdzie odpowiedzialny był za analizy rynkowe, planowanie i zakup mediów online. W trakcie swojej kariery miał okazję pracować dla takich klientów jak Pandora, Drogerie Natura, Kaspi Bank czy XL Energy Drink. W Carat Polska będzie odpowiedzialny za wsparcie zespołu w zakresie lokalnych i globalnych działań online dla Microsoft.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela