Kinga Rusin i Jacek Poniedziałek reklamują RMF Classic

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa RMF Classic. Akcję – wykorzystującą wizerunek Kinga Rusin, Jacka Poniedziałka i Bożeny Batyckiej – przygotował dział promocji Grupy RMF we współpracy z firmą StudioKxx.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic przebiega pod hasłem „Muzyka z klasą”. Po raz pierwszy stacja reklamuje się z udziałem znanych osób: prezenterki telewizyjnej Kingi Rusin, aktora Jacka Poniedziałka i businesswoman Bożeny Batyckiej.

grafika

Na poszczególnych reklamach Rusin, Poniedziałek i Batycka wymieniają różne powody, dla których słuchają RMF Classic. Layouty są utrzymane w klasycznej konwencji dzieł malarskich.

grafika

Kampania obejmuje prasę (25 tytułów, m.in. „Avanti”, „Elle”, „Film”, „Forbes”, „Gala”, „Glamour”, „In Style”, „Newsweek”, „Pani”, „Party”, „Playboy”, „Przekrój”, „Twój Styl”, „Viva!”, „Wprost”) oraz internet (Interia.pl, WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl.).

grafika

Zdjęcia na potrzeby akcji wykonała Iza Grzybowska w warszawskim Studio Makata, a layout zaprojektowało StudioKxx. Pomysł kampanii powstał w dziale promocji Grupy RMF, który odpowiada także za jej realizację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu