Kino Polska i Filmbox będą przerywać filmy reklamami

Kanały Kino Polska i Filmbox zaczną w najbliższych tygodniach emitować bloki reklamowe w czasie pokazywanych przez nie filmów. Dotąd reklamy nadawano jedynie pomiędzy poszczególnymi pozycjami.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie spółki Kino Polska TV, decyzja ta pozwoli na maksymalne wykorzystanie czasu antenowego, przeznaczonego ustawowo na emisję materiałów reklamowych, a także na zwiększenie efektywności finansowej spółki w segmencie sprzedaży reklam. Część przychodów pozyskanych w ten sposób nadawca przeznaczy na cyfrową rekonstrukcję dzieł polskiej kinematografii.

Wprowadzenie przerw reklamowych w czasie filmów na antenie Kino Polska planowane jest od 1 lutego br., a w stacji Filmbox - od 1 marca br.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Kino Polska w rynku w grudniu ub.r. wyniósł 0,8 proc., a Filmboxu - 0,16 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"