Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w styczniu 2015 roku wyniósł 0,74 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 13,95 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 14,29 proc. do 0,54 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 26,09 proc. do poziomu 0,17 proc.
Oczko niżej uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w styczniu br. uplasował się na poziomie 0,15 proc.
Natomiast nowy kanał muzyczny Polsatu - Muzo.tv, który ruszył 26 września ub.r., w zeszłym miesiącu zajął ostatnie miejsce z wynikiem wynoszącym 0,01 proc. Taki sam udział kanał ten miał np. w listopadzie ub.r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wielka-czworka-traci-widzow-w-naziemnej-telewizji-cyfrowej-polo-tv-z-najwiekszym-spadkiem ##
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 33,33 proc., ex aequo pochwalić się mogły stacje Kino Polska Muzyka i mjuzik.tv. Średni udział pierwszego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. (w rankingu stacja ta była piąta), a tego drugiego - 0,04 proc. (jednak spadek z miejsca ósmego na dziewiąte).
Z kolei najwięcej stracił kanał ITV, który spadł z miejsca czwartego na siódme. Jego średni miesięczny wynik zmniejszył się o 33,33 proc. do 0,06 proc.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 12,20 proc., wyniósł 1,08 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,98 proc. udziału, w dół o 7,55 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,35 proc., - 18,60 proc.).

Największym wzrostem (o 33,33 proc. do 0,08 proc.) pochwalić się mógł kanał Mjuzik.tv, zaś również i tutaj najwięcej straciła stacja ITV - było to 33,33 proc. do 0,10 proc.
Muzo.tv w tej grupie miało minimalnie lepszy wynik niż w 4+, bo jego udział wyniósł 0,02 proc.











