W komunikacie Kino Polska TV wyliczono, że umowa określa warunki obsługi brokerskiej przez Polsat Media kanałów Zoom TV, Kino Polska, Kino TV, Kino Polska Muzyka, Gametoon i Stopklatka od początku br. do końca 2025 roku, a także stacji Dizi od początku stycznia do końca lutego br.
Zaznaczono, że marża dla Polsat Media została ustalona „na warunkach rynkowych”.
Umowa to efekt wspólnego przetargu na obsługę brokerską grupy Kino Polska TV i Canal+ Polska, rozstrzygniętego w listopadzie ub.r. Chodzi o sprzedaż oferty reklamowej, obejmującej reklamy, sponsoring i projekty specjalne, 20 stacji należących do obu nadawców.
Grupy Kino Polska TV jest obsługiwana przez Polsat Media nieprzerwanie od 2014 roku. Natomiast obsługą stacji Dizi poprzednio zajmowało się biuro reklamy Telewizji Polskiej, a grupy Canal+ Polska - TVN Media.

W pierwszym kwartale br. grupa Kino Polska TV przy wzroście przychodów z umów z klientami o 6,7 proc. do 75,51 mln zł zwiększyła zysk netto z 13,73 do 18,51 mln zł. Wpływy Stopklatki i Zoom TV podskoczyły o ponad 30 proc.











