PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
UOKiK zgodził się na przejęcie Kina Świat przez Canal+. Berardi nowym prezesem, Sadowska na czele rady nadzorczej
W USA powstanie serialowy remake filmu „Boże Ciało”
W USA powstanie serialowy remake filmu „Boże Ciało”
nc+ przejmuje 70 proc. udziałów Kina Świat, Karczewski i Piasecki będą nim dalej zarządzać
15 listopada premiera filmu TVN „1800 gramów”. W roli głównej Magdalena Różczka
15 listopada premiera filmu TVN „1800 gramów”. W roli głównej Magdalena Różczka
„1800 gramów” nowym filmem obyczajowym TVN. Magdalena Różczka w roli głównej
„1800 gramów” nowym filmem obyczajowym TVN. Magdalena Różczka w roli głównej
Aflofarm, Lidl i Kino Świat zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę Ferrero Polska (Top10)
Aflofarm, Lidl i Kino Świat zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę Ferrero Polska (Top10)
Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on
Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on
„Planeta Singli 3" w kinach od 8 lutego 2019 roku. Do obsady dołączą Linda, Szyc i Pakulnis
„Kler” w polskich kinach obejrzało 5 mln widzów
„Kler” w polskich kinach obejrzało 5 mln widzów
"Zimna wojna" 19 listopada trafi na VOD
"Zimna wojna" 19 listopada trafi na VOD
„Kler" ma już 4,14 mln widzów, wyprzedził „Avatara"
„Kler" ma już 4,14 mln widzów, wyprzedził „Avatara"
„Kler” obejrzało już 3,1 mln widzów. Film jest hitem dekady
„Kler” obejrzało już 3,1 mln widzów. Film jest hitem dekady
„Kler” obejrzało już 1,73 mln widzów, to rekordowo popularny film Smarzowskiego
„Kler” obejrzało już 1,73 mln widzów, to rekordowo popularny film Smarzowskiego
"Kler" w weekend obejrzało 935 tys. widzów. Film pobił rekord "50 twarzy Greya"
"Kler" w weekend obejrzało 935 tys. widzów. Film pobił rekord "50 twarzy Greya"
Kino Świat usunęło z YouTube'a zwiastun filmu „Kler”, przywróci go po drobnych poprawkach
Kino Świat usunęło z YouTube'a zwiastun filmu „Kler”, przywróci go po drobnych poprawkach
"Kler" Wojciecha Smarzowskiego trafi na Showmax
"Kler" Wojciecha Smarzowskiego trafi na Showmax
Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)
Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)
„Botoks” z nieetycznymi reklamami, zawyżono dane o zgonach podczas operacji (wideo)
„Botoks” z nieetycznymi reklamami, zawyżono dane o zgonach podczas operacji (wideo)
Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange i Unilever (TOP10)
Polkomtel, Natur Produkt Zdrovit i Kino Świat z największymi wzrostami wydatków reklamowych (Top 10)
Polkomtel, Natur Produkt Zdrovit i Kino Świat z największymi wzrostami wydatków reklamowych (Top 10)
Natur Produkt Zdrovit, Volkswagen Group Polska i Lidl dużo więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP10)
Natur Produkt Zdrovit, Volkswagen Group Polska i Lidl dużo więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP10)
Aflofarm największym reklamodawcą 2016 r., Lidl, Kino Świat i T-Mobile z największymi wzrostami wydatków (TOP 10)
Canal+ bez zapowiadanych filmów w ramach cyklu „Niedziele po polsku”
Canal+ bez zapowiadanych filmów w ramach cyklu „Niedziele po polsku”
Magdalena Witosław: z DDB&tribal do Kino Świat
Magdalena Witosław: z DDB&tribal do Kino Świat
Orange Polska i Volkswagen tną wydatki na reklamę, w górę Kino Świat, Lidl i T-Mobile (TOP10)
Orange Polska i Volkswagen tną wydatki na reklamę, w górę Kino Świat, Lidl i T-Mobile (TOP10)
T-Mobile, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy - w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
T-Mobile, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy - w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
Wydatki reklamowe T-Mobile, Kino Świat i Unilevera wzrosły kilkakrotnie bardziej niż średnia rynkowa, w dół Orange i Play (TOP 10)
Wydatki reklamowe T-Mobile, Kino Świat i Unilevera wzrosły kilkakrotnie bardziej niż średnia rynkowa, w dół Orange i Play (TOP 10)
T-Mobile, Unilever, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy, w dół Orange i Play
T-Mobile, Unilever, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy, w dół Orange i Play
Ferrero, Kino Świat i Unilever dużo więcej na reklamy - w dół Orange Polska (TOP10)
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)
Aflofarm i Lidl więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble, Kino Świat i Orange Polska (TOP 10)
Aflofarm i Lidl więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble, Kino Świat i Orange Polska (TOP 10)
Aflofarm wydaje na reklamy trzy razy więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat (TOP 10)