Canal+ zapowiedział trzy główne odsłony kampanii: emisję 45-sekundowego spotu w telewizji od 14 do 31 grudnia, 30- i 60-sekundowe wersje w mediach internetowych od 15 do 31 grudnia oraz 90-sekundową wersję kinową od 17 grudnia do 6 stycznia 2026 roku. Kampania ma zostać rozszerzona pod koniec grudnia na terytoria zamorskie Francji, Szwajcarię oraz Polskę.
Kto odpowiada za kampanię?
Za kreację odpowiada agencja BETC, a reżyserem jest Pierre z duetu We Are From L.A, kojarzony z teledyskiem "Happy" Pharrella Williamsa. W materiałach promocyjnych Canal+ akcentuje hasło: "Wielki film nie powstaje w pojedynkę", podkreślając swoje zaangażowanie w rozwój i finansowanie filmów kinowych.
TANGO

Wiosną Grupa Canal+ poinformowała o podpisaniu nowej umowy, w której zobowiązuje się do zainwestowania 480 mln euro we francuską kinematografię. Porozumienie będzie obowiązywać do końca grudnia 2027 roku.
Canal+ zamierza zainwestować we francuskie kino 150 mln euro w 2025 roku, 160 mln euro w 2026 roku i 170 mln euro w 2027 roku. Nadawca chce zwiększyć liczbę produkcji o budżecie poniżej 4 mln euro. Planuje angażować się we wszystkie gatunki filmów. Będą to zarówno komedie, jak i hity filmowe czy treści animowane.
Umowa dotyczy francuskich wersji stacji Canal+ i Cine+ OCS. Pozwoli dostawcy płatnej telewizji na emitowanie filmów już 6 miesięcy po ich premierze kinowej. Porozumienie weszło w życie z datą wsteczną od 1 stycznia 2025 roku. Nadawca poinformował w komunikacie, że jest wdzięczny organizacjom BLIC, BLOC i ARP za zawarcie umowy.

Canal+ inwestuje w filmy nie tylko we Francji. W październiku 2024 roku firma sfinalizowała zakup pozostałych 14 proc. udziałów w spółce Kino Świat, będącej wiodącym dystrybutorem filmów w Polsce. W wyniku zawartej transakcji Canal+ Polska stał się wyłącznym właścicielem Kino Świat.
Canal+ Polska był większościowym udziałowcem Kino Świat od listopada 2019 roku, kiedy nabył 70 proc. udziałów od dotychczasowych właścicieli Tomasza Karczewskiego i Marcina Piaseckiego. W lipcu 2021 roku Canal+ Polska zwiększył posiadany większościowy pakiet udziałów w spółce Kino Świat do 86 proc., a aktualnie posiada 100 proc. udziałów.










