Tegoroczna kampania opiera się na szerokim, wielokanałowym ekosystemie działań, łączących digital marketing, influencer marketing, social media oraz aktywacje PR. W kampanii ponownie wystąpi ambasadorka marki, Klaudia Halejcio, która w swoich materiałach zaprezentuje lekki, rodzinny charakter celebracji z Oranżadą Party - opisuje producent.
Pojawią się również twórcy parentingowi oraz młodzi influencerzy, do których trafią dedykowane przesyłki kreatywne i PR-owe zachęcające do tworzenia własnych małych "party moments".

Silnym elementem tegorocznej odsłony jest także wejście marki w świat gamingu. Wraz z popularnym twórcą Palionem powstaje autorska mapa Oranżady Party w grze Minecraft, wzbogacona o konkurs dla społeczności graczy.
Komunikację wzmacniają działania w social mediach, w tym konkurs konsumencki oraz regularny content oparty na pochwałach i celebrowaniu codziennych osiągnięć dzieci. Kampania digital wykorzystuje interaktywne formaty rich media marki w aplikacjach Listonic i Moja Gazetka.
Z ramienia agencji LoveBrands Group (kreacja) za działania odpowiada Weronika Szmaja, project manager, wraz z zespołem client Service. Po stronie Colian projektem zajmuje się Katarzyna Wojcieszyńska, brand manager.











