Klienci ocenili: Ergo Hestia w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm

Ubezpieczeni w Ergo Hestii należą do najbardziej zadowolonych w Polsce – wynika z badania pod patronatem Rzeczpospolitej, przeprowadzonego na podstawie opinii 3 milionów klientów z ponad 2 tys. miejscowości w całej Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ergo Hestia została wyróżniona godłem „Jakość Obsługi 2011”. Głosami samych klientów znalazła się wśród 100 najlepiej obsługujących ich firm.

Kapitułę konkursu decydująca o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” tworzą wszyscy konsumenci w Polsce, którzy na stronie jakoscobslugi.pl mogą zgłaszać własną obserwację, a ich ocena wpływa na kształt listy stu najbardziej przyjaznych dla klienta firm w Polsce. Najlepsze firmy nagradzane są Godłem Jakość Obsługi - laureaci Godła tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

To nie pierwszy raz, kiedy klienci podkreślają wyjątkowość obsługi Ergo Hestii: wyjątkowy serwis likwidacji szkód został w tym roku doceniony i zauważony przez najbardziej wymagającą grupę – czyli kierowców, którzy mają wykupione AC.

Jak wynika z ich opinii, zebranych przez TNS Pentor, aż 80 proc. klientów Ergo Hestii jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z wysokości odszkodowania – dostaje tyle pieniędzy, na ile liczyło. To najlepszy wynik wśród towarzystw ubezpieczeniowych (badano 12 największych firm).

Co więcej, aż 77 proc. klientów, którzy mają AC wykupione w Ergo Hestii, jest bardzo zadowolonych lub przynajmniej zadowolonych z tego, jak szybko została zlikwidowana ich szkoda – to również najlepszy wynik wśród towarzystw ubezpieczeniowych

Takie wyniki osiągnęliśmy nie bez powodu: strategią Ergo Hestii jest wprowadzanie wysokiego standardu obsługi i wskazywanie trendó w jej doskonaleniu. To dlatego jako pierwsza firma ubezpieczeniowa w Polsce stworzyła centralny system likwidacji szkód (przyspiesza i ułatwia proces wypłaty odszkodowania), jak pierwsza w Polsce zaczęła wysyłać mobilnych likwidatorów szkód na miejsce wypadku.

Jako pierwsi na rynku mamy również eKonto ubezpieczeniowe – dzięki któremu wszystkie procedury ubezpieczeniowe można załatwić w sieci, bez wychodzenia z domu. Również dzięki temu  84 na 100 klientów Ergo Hestii jest zadowolonych lub zdecydowanie zadowolonych z tego, ile dokumentów muszą wypełnić przy zgłoszeniu szkody. To również najlepszy wynik na rynku.

Satysfakcja klientów przełożyła się na doskonałe wyniki finansowe w pierwszym półroczu. Klienci firm Grupy Ergo Hestia powierzyli nam ponad 2,104 mld zł - taką składkę przypisaną brutto zebrały w pierwszym półroczu trzy spółki Grupy. Pierwsze sześć miesięcy tego roku były dla Grupy czasem wzrostu sprzedaży; wynik finansowych poprawił się znacząco. W obszarze ubezpieczeń majątkowych wartość sprzedaży wzrosła o jedną piątą.

Godło „Jakość Obsługi 2011” przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności firmy w Programie Jakość Obsługi, poprzez zgłoszenie obserwacji na jej temat. Wyróżnienie od konsumentów, które co roku jest przyznawane w programie Jakość Obsługi, trafiło do Ergo Hestii jako jednego z trzech ubezpieczycieli w Polsce. Poza nami wyjątkową obsługą cieszą się również klienci Allianz i PZU .

Grupa Ergo HestiaTworzą ją trzy spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA, STU na Życie Ergo Hestia SA oraz MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Założycielem spółek Grupy jest Prezes Piotr Śliwicki.

W ciągu 20 lat Grupie zaufało ponad 3,6 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiane są nowe polisy ubezpieczeniowe. Średnio co minutę podejmowana jest decyzja o wypłacie odszkodowania.

Głównym akcjonariuszem Grupy Ergo Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy Ergo, należący do czołowego na świecie reasekuratora Munich Re.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu