Kobieco-męskie spotkania reklamują Nivea Stress Protect (wideo)

Pod hasłem „Czujesz stres? Nie pozwól aby poczuli go inni” ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek dezodorant Nivea Stress Protect. Akcję przygotowały firmy Draft FCB+Ad Fabrika, Summer i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Nivea Stress Protect pokazują kobiety i mężczyzn w różnych stresujących sytuacjach życiowych, takich jak spotkanie biznesowe, egzamin, rozmowa o pracę, randka czy występ w teleturnieju.

Kampania podkreśla, że ten dezodorant dzięki specjalnej formule skutecznie chroni przed poceniem.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę oraz outdoor (m.in. citylighty). Kreację kampanii przygotowała agencja Draft FCB+Ad Fabrika, spot telewizyjny zrealizował dom produkcyjny Summer, a zdjęcia na potrzeby reklam prasowych i outdoorowych wykonał Fergus Padel. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji