- W “Kobiecie i Życie” jest teraz więcej rubryk eksperckich, autorskich sesji z metamorfozami czy artykułów opartych na doświadczeniach naszych czytelniczek - tłumaczy nam Izabela Zaleska, dyrektor wydawnicza pism poradnikowych w Wydawnictwie Bauer. Natomiast nowa szata graficzna magazynu stała się bardziej uporządkowana i elegancka. - Zmieniła się kolorystyka, mamy nową czcionkę i ramki - wylicza Zaleska.
Miesięcznik od numeru sierpniowego kosztuje 1,60 zł, o 10 groszy więcej niż dotychczas. Wydawca podwyżkę tłumaczy przyczynami ekonomicznymi. Wydanie ukazało się w nakładzie 550 tys. egz. i objętości liczącej 116 stron.

Numer wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 7, TV Puls) i w radiu (RMF FM). Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa ITC, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.
Od sierpniowego wydania odświeżony został też inny magazyn poradnikowy Bauera - “Świat Kobiety”, który także zdrożał (więcej na ten temat).











