W rubryce znajdą się przepisy na tanie i szybkie obiady na każdy dzień miesiąca, listy zakupów miesięcznych i tygodniowych, a także informacje o najważniejszych sezonowych produktach i porady ułatwiające codzienne żywienie rodziny. Formuła działu to autorski pomysł redakcji miesięcznika. Lutowe wydanie "Kobiety i Życia" ukaże się 13 stycznia br. w objętości 108 stron (liczba stron pisma jest ruchoma) i nakładzie 620 tys. egz. Wprowadzeniu nowej rubryki nie będzie towarzyszyć zmiana ceny pisma - miesięcznik nadal kosztować będzie 1,50 zł.

Numer wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w czasopismach wydawnictwa Bauer. Kreację spotu przygotowała agencja ITC, zaś media zaplanował dom mediowy Mediaedge:CIA. Średnia sprzedaż ogółem "Kobiety i Życia" w okresie od stycznia do października ub.r. wyniosła 513 993 egz. (dane ZKDP).











