Kobieta-robot w reklamie golarek Philips

18 sierpnia wystartuje emisja telewizyjna nowego spotu reklamowegofirmy Philips, będącego częścią wartej 13.5 mln funtów kampaniipromocyjnej 'Moisturising Shaving System'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Stworzona przez DBB London 60-sekundowa reklama utrzymana jest wfuturystycznym klimacie, a towarzyszy jej minimalistyczna,elektroniczna muzyka, przypominająca twórczość zespołu AphexTwin.

Spot przedstawia kobietę-robota, która napełnia golarkęnawilżającym żelem, umieszcza ją w uchwycie swojej mechanicznejręki, a następnie idzie pod prysznic, pod którym stoi jej"organiczny" pan i w nieco erotycznej atmosferze pomaga mu sięogolić.

Spot kończy się hasłem: "Poczuj różnicę, robotskin.com"

Reklama telewizyjna będzie wspierana działaniami promocyjnymi wInternecie oraz punktach sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"