Ostatnie wyniki badań SMG/KRC potwierdzają, że Radio PLUS Łagodne Przeboje trafia z ogromnym sukcesem do swojej grupy docelowej (kobiety w wieku 30: 49 lat). Na najbardziej konkurencyjnym rynku, w Warszawie, stacja notuje kolejny wyraźny wzrost słuchalności. W ciągu miesiąca udział w rynku w grupie kobiecej wzrósł z 5,3 % do 6,54%. To daje coraz pewniejszą trzecią pozycję wśród stacji lokalnych w mieście. Dynamikę wzrostu najwyraźniej widać w skali roku. Przez dwanaście miesięcy udział w rynku w targacie docelowym Radia PLUS Łagodne Przeboje wzrósł aż o 675%.
październik : grudzień 2004wrzesień listopad 2004październik : grudzień 2003Różnica po roku:Radio Złote Przeboje Pogoda 13,76%11,22%12,34%11,58%Radio Eska 105,6 FM 13,20%13,33%9,92%33,01%Radio Plus Warszawa6,54%5,30%0,84%675,40%Radio Wawa4,83%5,54%7,43%-35,09%Radio PiN 102 FM 2,36%2,22%1,09%116,35%Radio 94 1,98%1,57%0,66%198,20%Radio Klasyka 103,7 FM 0,90%0,96%1,19%-24,52%Radio Kolor 103 FM0,88%1,42%4,86%-81,94%Radio TOK FM0,79%0,75%2,50%-68,33%Polskie Radio dla Ciebie- RDC 0,67%0,90%0,96%-29,89%Radiostacja0,61%0,45%1,58%-61,32%Radio Jazz 0,36%0,38%0,61%-41,29%Radio 104,4 Gold FM 0,04%0,41%0,83%-95,40%

* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: październik 2004 : listopad 2004, wrzesień 2004 : listopad 2004, październik 2003 : listopad 2003; Grupa celowa: kobiety 30: 49 lat, mieszkanki Warszawy, dni słuchania: dni powszednie











