„Kochaj życie” w kampanii Tymbarka (wideo)

W telewizji pod hasłem „Kochaj życie” rozpoczęła się kampania reklamowa napojów Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy 303, ProProduction, Lunapark i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy napojów Tymbarka pokazują grupę przyjaciół podczas wakacyjnej wyprawy, w której towarzyszą im napoje tej marki z charakterystyczny kapslem. W spotach wykorzystano piosenkę „Morning Sun” australijskiej grupy Strange Talk. Kampania, pod hasłem „Kochaj życie”, jest skierowana do młodszej grupy docelowej.

Reklamy w wersji 45-, 30- i 15-sekundowej są emitowane w telewizji, a spot 2-minutowy jest dostępny na YouTubie.

Kreację kampanii przygotowała agencja 303, spoty nakręcił Kacper Fertacz , wyreżyserował Amon Schulz, wyprodukowała firma ProProduction, a postprodukcją zajęło się studio Lunapark.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów