Samsung zaangażował dziesiątkę influencerów do kampanii Galaxy S21 5G

Ruszyła akcja promocyjna Samsunga, w ramach której można zostać posiadaczem najnowszego flagowca marki S21 5G. W działania zaangażowano dziesiątkę popularnych influencerów, m.in. Karolinę Gilon i Krzysztofa Gonciarza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji dziesiątka influencerów opublikuje na swoich kanałach kody rabatowe uprawniające do zniżki 400 złotych przy zakupie serii Samsung Galaxy S21 5G. Twórcy zaczną je publikować w godzinach wieczornych, począwszy od 17 marca (u Karoliny Gilon dzień później).

Influencerzy reklamują Samsunga Galaxy S21 5G

Zaangażowani do kampanii influencerzy to: Modny Tata, Anna Jaroszewska, Karolina Gilon, Kuba Norek, Magda Bereda, Julia Pośnik, Krzysztof Gonciarz, HashtagAlek, Victor Borsuk, Piotr Bratosiewicz.

Kody będzie można zrealizować na samsung.com oraz w sklepach wybranych partnerów (RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, X-kom, Neonet, Komputronik), organizujących w swoich sklepach promocję. Akcja potrwa do 31 marca lub do wyczerpania puli urządzeń, na zakup których można uzyskać rabat od influencerów.

Co ważne, aktywację influencerską można połączyć z obwiązującymi promocjami na zakup smartfonów z serii Galaxy S21 5G – trwającą do 21 marca 2021 promocją Samsung Cashback oraz promocją dla członków społeczności Samsung Members, która trwa do 28 marca 2021.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem