Kolejna kampania IRR dla RTV EURO AGD

Instytut Rozwoju Reklamy zwyciężył w przetargu na kreację kampanii promującej produkty sieci RTV EURO AGD. W połowie września ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa skierowana do trendsetterów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Klient postawił przed agencją zadanie przygotowania projektu billboardu promującego laptopy marki DELL z wymiennymi obudowami. Kampania skierowana jest do trendsetterów, mobilnych, młodych ludzi, którzy lubią wyróżnić się z tłumu. Motywem przewodnim kampanii jest kameleon, który zmienia kolory wraz ze zmianą swojego stanu fizycznego i emocjonalnego. Możliwość zmiany barwy, która jest także jego formą komunikacji z otoczeniem posłużyła do prezentacji wyróżniającej cechy promowanego modelu laptopa Dell – możliwości zmiany koloru obudowy, na dodatkową, dołączoną do zestawu.

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję  należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?